בסניף החדש של רמי לוי מהדרין בית שמש כבר ביקרתם?

    אבי יעקב 1 Comment on בסניף החדש של רמי לוי מהדרין בית שמש כבר ביקרתם?

    הסניף החדש של רמי לוי מהדרין בקניון השדרה בבית שמש מלא כל העת בקונים חכמים שרצים לקנות הכי זול והכי מהדרין. אבל אל דאגה, המדפים לא התרוקנו, ברמי לוי דואגים למלא אותם כל הזמן במוצרים הטובים ביותר ובכשרויות המהודרות ביותר.

    צילום: יח"צ
    19:10
    20.05.24
    קובי פינקלר No Comments on במנהרת טרור ממולכדת: כך הוחזקו בעזה החטופים שנרצחו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בערב פסח השיק רמי לוי סניף מהדרין חדש בקניון השדרה בבית שמש ומאותו רגע הסניף מלא בקונים חכמים שרצים לקנות הכי זול והכי מהדרין. אבל אל דאגה, המדפים לא התרוקנו, ברמי לוי דואגים למלא אותם כל הזמן במוצרים הטובים ביותר ובכשרויות המהודרות ביותר.

    כך למשל מחלקת הדגים הטריים – המתהדרת בדגים עטופים אחד אחד באריזת וואקום לשמירה על הטריות ובכשרות מהדרין של העדה החרדית, גם מחלקת הבשר הטרי מלאה במגוון מוצרים טריים יום יום ובכשרויות המהודרות של הרב שרגא והרב מחפוד.

    בסניף החדש תוכלו למצוא מחלקת ירקות ופירות, מחלקת שימורים, מחלקת קטניות, חטיפים, מתוקים, חד פעמי, מוצרי ניקיון, מוצרים לבית ועוד. כמובן שבכל המחלקות תוכלו למצוא את מוצרי המותג הפרטי שיוזילו לכם את סל הקניות בעד 30% ויאפשרו לכם לקנות הרבה יותר בפחות כסף.

    אז גם כשהחגים מאחורינו ושגרת קיץ לפנינו, לא מפסיקים לקנות חכם.

    קונים חכם – קונים רמי לוי

    רמי לוי שיווק השקמה. סל הקניות החרדי הזול במדינה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ביקרתי בסניף החדש של רמי לוי ברמת בית שמש. המקום מסודר ונקי, והמחירים באמת טובים. נשמח אם ההכשרים על העופות והדגים יהיו מהודרים יותר (בד"ץ).